Blackeagle eso11 mamayı hazırlarken icine zeytinyağı damlatın doktorum söylemişti hatta tatlı kaşığı ile direk de verebilirsin demişti hipp combiyotik kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadık ama ek gidaya geçince ara ara oluyordu şuan öyle bi sıkıntı yaşamıyoruz
MnkKrtl eso11 mamayı değiştirebilirsiniz yada zeytin şağı içirebilirsiniz yarım çay kaşığı yada bi doktorunuza sorun belki başka bi yöntem vardır