Nette bi tarif gördüm bebsklere kilo aldıran corba diye (kizim 17 aylik 9 kilo) bi tarif var ayda 2 kg alır yazıyor yorunlardada herkes cok methetmis bana hiç mantıklı gelmedi icinde bisey yokki tarifi şöyle tereyagi un irmik nane tereyagiyla unu kavuruyosun irmik nane kokuyorsun su koyuyosun pişiyor bunun nesi kilo aldırıyor dogrumu sizce