15 aylık kızım da el ayak hastalığı başladı, vucudun her yerinde döküntü yaralar oluştu 2 defa hastaneye götürdüm bir ilacı yok dendi sadece ağrı kesici ateş düşürücü antibiyotik verildi yaraları için de krem. Yaşayan anneler süreci en hızlı şekilde nasıl devam ettirebilirim yardımcı olur musunuz 🙏🏻 istah sıfır