Kızlar selam 🫶🏻
Makinemin markası beko yıkamasından memnunum ama siyahları yıkadığımda nemsi kötü koku olur ya yıkayıp bitince öyle kokuyor bunu beyazlılarda ve kızımın kıyafetlerini attığımda yapmıyor ama siyahlılar nemsi nemsi kokuyor ve üstlerinde toz parçaları kalıyor ilk çıktığında bu neden oluyor ne yapmam gerekiyor aynı şeyi yaşayan var mı ? Birde sıvı deterjan kullanıyorum bütün markaları denedim deterjanla alakalı değil sanırım. Yumuşatıcı da değiştirdim farklı farklı programlarda da yıkadım dolu atmamaya da dikkat ettim yine aynı çıkıyor ne yapmam gerek