Bebeğim 7 ay 16 günlük mama kullanmadim anne sütü alıyor, önce biberonla başlayayım.. 4.aya kadar biberon ile sagdigim sütleri veriyordum içiyordu ama artık mümkün değil dudağına bile degdirmiyor meyve suyu falan vereyim diyorum yok ağzına hiç almıyor tadını alsa sevse bile asla almıyor bazen su veriyordum onu da içmiyordu, 6 aylık olunca alıştırma bardağı deneyeyim dedim yok arkadaş onu da ittire ittire bir hallere girdik tabi bu arada biberonun ucunu büyüttüm onu da almadı, emzik ilk 3-4 ay çok güzel kullandı ve birden onu da bıraktı 🙈 geceleri uyanıyor iki saatte bir meme emip geri uyuyor emzik vermeyi deniyorum elimle falan tutuyorum asla almıyor, şuan uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ama meme çok kolaylaştırıyor diyorlar ama tutmuyor işte..
Ne yapmam gerekiyor arkadaşlar fikri, önerisi, yorumu olan var mı ne biberon ne alıştırma bardağı ne meme hiçbirini almıyor 🤯