Deletedmom_1111 Hiç bişey yokmuş sadece mide bulantısı oldu o an kalkıp dışarıya attım doktor seslendi hiç kapıdan çıkma canım cam var atla dedi Çektircek olan korkan varsa hiç korkmasın hemde devlette çektirdim 😂
mematiii Deletedmom_1111 çok şükür çektirmedim ama ihtiyacım olmazda inşallah bizim doktotlar kaliteli değil ağzıma s..lar vallaha
Tubasahra Deletedmom_1111 Dişçi korkulu rüyam 6 sene olacak süt dişim kalmiş sallaniyordu doktor çekelim dedi korkuma gidemedim.Ama baya kötü oldu çürüdü dişlerim çok kötü çok korkuyorum gitmeye ya
Deletedmom_1111 AnnaKurt öyle şeyler anlattılar ki heral de bugün toprağa sarılır uyurum sandım hahahzhash
Deletedmom_1111 Ucansupurge ay kız korkma hiç bişey yok ben bütün sülaleyi topladım gittim gerek yokmuş 😂 Hatta çektirip denize gittik pikniğe
Deletedmom_1111 mematiii burda olan doktorlarda değildi malesef diş taşı temizliycez diye maffettiler o eski doktorlar gitmiş yerine yenileri gelmiş cidden cok ilgili umarım ihtiyaçın olmaz
AnnaKurt Deletedmom_1111 20lik dişimi 4 tane iğne vurduğu halde uyusmadan çektirdim. Asla uyuşmuyor bedenim. Ağrısından duramadığım için uyuştu dedim öyle canlı canlı çekti 🤣
Deletedmom_1111 Ucansupurge inan 25 yaşındayım bende hiç dişcinin kapısından geçmezdim ne zaman doğum yaptım o zaman maffoldum tam da ağustosta gecen sene diş yaptırdım şans eseri bugünde gittim 1 sene oldu neredeyse
Deletedmom_1111 AnnaKurt doktorum çok iyiydi hahahaha kız gel buraya cam var ordan atla canım diyip kahka attılar hahaahah Bana öyle Bi anlattılar ki yok dikiş atarlar yok ağzın kanar vb adam 5 dakika içinde çekti
AnnaKurt Deletedmom_1111 Aynen. Bir de ben hep sonunu düşünüyorum. Sonunda acısı bitecek haftaya bunları düşünmeyeceksin falan diye
Deletedmom_1111 Ucansupurge hiç korkma tek tok olman lazım hemencik hallediyorlar ilaç bile içmedim ağrım olmadı
Ucansupurge Deletedmom_1111 3 tane 20lik çekimine şahit oldum eşimin arkadaşımın ve kardeşimin 3undede fenalık geçirdim resmen. İkisine dikiş atıldı. O yüzden sanırım geriliyorum