Sevgili anneler bebeğim altı aylık. Bu aya kadar Aptamil comformil mama kullandım. Geçen hafta Aptamil prosyneo mama aldım. Ona başladık. Tadı diğerine göre daha acımsı probiyotik destekli yazıyor ondan sanırım. Yemesinde sıkıntı yok ancak kakası değişti. Koyu yeşil ve ishal değilde ona yakın kakalar yapmaya başladı. Günde bir kere yada iki günde bir kere.seklinde. acaba mamayı degistirdigim icinmi bilemedim. Aptamil prosyneo kullanan anneler sizlerdede böyle durumlar yaşandımi merak ettim.