rabia4066 bool hareket ettim kızım kucakta uyuyan bri bebek daha iyi oldu benim için. Ekmeği kestim canım istedikçe banmalık bir şey olursa yiyorum. Makarna ayda 2 ya da 3 kere anca yiyorum. Abue cubur kesmedim ama sınırlandırdım ben bi anda hepsini kökten kesecek bi insan değilim öyle olsam daha da abartıyorum yemeyi diyer tamamen bozuluyor o yüzden yavaş yavaş irademi korumaya çalışıyorum.
Doğumdan sonra biraz da olsun vermişsinizdir ama hiç mi veremediniz