egeveannesi1 biz oradan çok gol yedik. Bizim bankacımız bana dedi bankada tur diye ben 250 gram altını getirdim bıraktım bilezik karşılığı gramı tam hatırlamıyorum ama 24 ayar karşılığı aldılar ve ilerde altın olarak alacaksınız dediler. Ben altınlarımı alıp yeniden bilezik yapmak istedim ama banka kuru çok aşağıdan bozup verdiği için 19 bileziğim varken 16 bilezik karşılığı parası aldım.
Kasa tutarsanız istediğiniz zaman alırsınız ben hata yaptım siz yapmayın derim