Arkadaşlar iki gündür lekelenmem vardı bugün acile gittim kalp atışı görünmüyormuş ve betam baya düşmüş yarın yatışımı yapıp ilaçla düşük yaptıracaklarmış süreç nasıl oluyor hastanede ne kadar kalırım çok ağrılı mı oluyor bilenler yardımcı olabilir mi acaba