cemreninannesi_ teşekkür ederim inşallah bir an önce bebeğim de tam alışır ben de rahatlarım 🤲🏼🥹
Yani açıkçası şöyle, kesmeyi düşünüyordum ama içimde daha netlememistim ne zaman olsun falan diye kıyamıyordum kuzuma. Malesef ki benim olmadığım bir anda aileden birileri süte böcek gelmis falan demiş (asla tasvip etmediğim yöntemler..) bebeğim ondan sonra gelip bana söyledi gel iç annecim yok falan dedim etkilenmemesi adına ama kendisi kabul etmedi. Tek göğüs emiyordu zaten öteki tarafı 7. ayından beri bırakmıştı. Bu kez içmediği tarafı istedi verdim 2 gün içti sonra dün gece uyutmadan önce emzirirken ikisini de istemedi. Emzirip sallıyordum uyuturken ama dün emmeden sadece sallanarak uyudu su verdim biraz onun yerine. Gece de süt için uyandı tabi biraz aglamaklı zorlu anlar oldu anlattım sen istemedin hatırlıyor musun dedim artık anneden değil bardaktan süt içicez vs tabi biraz zor sakinledi ama çok normal o da 🤷🏻♀️ her uyandığında su teklif ettik istediğinde aldı içti ama zorlu bir geceydi kimi nanyaagimda uyudu kimi an kucağımda uyudu ben sadece 2-3 saat uyuyabildim zor oldu benim için..
Yani uykudan önce de uyku arasında da su teklif ettim istemediğinde meyve suyu vereyim istersen falan dedim. Sürekli yanında olduğumu hatırlattım güven toplar belki diye