Mavi10 Merhaba kızlar kullanan var mı bu şurubu acaba iştah açıyor mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
kasimonbes Mavi10 balık yağı ile birlikte kullanıyorum her gün bir tatlı kaşığı şekilde. Kesinlikle açıyor. Bir aydır kullanamıyorum enjektörsüz içiremiyorum diye. Bugün tekrar başladım resmen fark var iştah konusunda
Mavi10 kasimonbes ben balık yağı kullanıyorum möllers ama iştah açma pek yok bu vitamini kullanmak istiyorum bi deneyeyim bebeğim iştahsız özellikle kahvaltı hiç istemiyor siz ne kadar veriyorsunuz vitamini bir çay kaşığı mı
kasimonbes Mavi10 1 tatlı kaşığı kaşıktan içmiyor benimki gerçi enjektör ile 2.5ml veriyorum tatlı kaşığı kadar ediyor