Öğretmenim aynı zamanda doktora öğrencisiyim henüz atanamadım. Bu sene çalışmaya başladım ama devam etttiremedim. Bebeğim o zaman 8 aylıktı diş süreci vs çok sorunluydu şimdi 18 aylık oldu biraz daha rahatladım. Eylül ayında bende başlayacağım. Eğer sizinde bebeğiniz varsa planlamanızı iyi yapın derim. Destek almayacaksanız günde kaç saat çalışabilirsiniz. Video izleyecekseniz sürelerini çok iyi hesaplayın. Ben online derse kayıt yaptırmıştım video izlemekten ne soru çözmeye ne deneme çözmeye vakit bulamadım. Dolayısıyla bir süre sonra pes ettim. Çalışmaya başlarsam günde mala. 4-5 saat çalışabilirim sizde planınızı bu şekilde düşünerek yapın 💙