Benim kızım da öyle maalesef özellikle dedelerine ve dayısına karşı, çığlık çığlığa ağlıyor onları görünce ama benim kucağımdayken gülüyor onlara. Ben de anlamadım gitti bazen eşime de yapıyor onu bi yerde okumuştum kadın sesi daha ince olduğu için bebeklere daha iyi geliyormuş erkek sesi korkutuyor olabilir