sinemissim Kızlar konut kredisi çıkıyor mu başvuran ya da alan var mı bir milyon gibi bir eksiğimiz var kredi çekmek istiyorum.
tazeanne___ sinemissim özel bankalar illaki verir kredi ama faizler çok yüksek biz arabanın modelini yükseltmek istedik biraz lüks olsun diye 250 bin krediyi 1 milyon olarak ödendiğini duyunca anında vazgeçtik
Alerjikrinit sinemissim bundan 5-6 ay önce arkadaşım çekti ama çok yüksek konut kredisi bile olsa. Gidip bankayla görüşmek lazım onlarda o civarda çekti ödemeleri 35 bin falan
Sapsikanne sinemissim biz geçen sene bu zamanlar çektik 950 bin lira kiralar 15 bin civarıydı ödememiz 25 bin lira şimdi kiralar 20 yi geçti iyi ki almışız diyorum seneye kiralar benim ödediğim krediyi geçecek ve ben kendi evimi ödüyorum kendi evinde oturmak çok büyük rahatlık Allah herkese nasip etsin ödeyecek durumunuz varsa hiç düşünmeyin
26120 Faizler çok yüksek eğer ki konut kredi çekecekseniz zaten değeri eksper gelip belirleyecek ki eksper masrafı da size ait ihtiyaç kredi olarak 1 milyon verilmez şu aralar diye düşünüyorum kaldı ki verirlerse 2 3 katını geri ödeyeceksin aylık ödemesi de biraz yüksek olur. Mecliste ilk ev alacaklara düşük faiz verilme tasarısı var aralık ayına kadar onaylanacak diyorlar ama o zaman da ev sahipleri fiyatları arttırıyor ama düşük faizle anca o zaman olur
sinemissim 26120 o zaman da dediğiniz gibi ev sahipleri fiyat artırıyor aynı hesap oluyor zaten şu ankiyle maalesef
sinemissim Alerjikrinit bir milyon mu çektiler ? Ya zaten benim liram 23 bin 35 de öderim böyle de para çöpe gidiyor faiz ödesem de öyle en azından ev sahibi olurum diyorum.
ElifUmayy Bu hafta 1 milyon küsür çektim. Vadeyi kısa tutarsanız daha az faiz ödüyorsunuz. Oranlar yüksek ama yapacak bir şey yok, bir anda o kadar parayı kim çıkarır verir. Özel bankalarla görüşün, devlet bankaları yüksek vermiyor
sinemissim ElifUmayy kaç paralık eve bir milyon çektiniz peki? Bir de kaç senelik çektiniz acaba? Ve hangi bankadan? Taksitleriniz ve faiziniz ne kadar biraz bilgi verebilir misiniz lütfen
sinemissim Sapsikanne kaç sene vadeli çektiniz peki bir de toplam ödeme ne oldu ne kadar faiz koydular? Ben de sizin gibi düşünüyorum kirada öderken zaten havaya gidiyor bari faize gitsin kendi evimi almış olayım diyorum 35-45 bin arası ödeme gücümüz var şükür
Sapsikanne sinemissim 10 yıl vadeli çektik mecburen banka o şekilde verdi vaktimiz de azdı ama seneye faizler biraz düşerse yapılandıracağım inşallah faizler düşerse krediyi yapılandırabiliyorsunuz yani çektiğiniz faizden ödemek zorunda değilsiniz bitene kadar şu an düşmez ama yılbaşından sonra kademeli olarak düşme ihtimali var 2026 da daha iyi olur bizim maaşlar da artar zaten o zamana
Sapsikanne sinemissim bir de yani faiz ödüyoruz tamam ama ödediğimiz faizin bir sonu var en azından kiracılığın sonu yok maalesef
adaatuna sinemissim biz 10 yıllık çektik ama faiz oranı düşük olan ama her sene artan şekilde. 1 milyon için bu sene 33 seneye 35 diğer sene 37 olacak şekilde artıyor. Evin değeri 5 milyondu