Ben ilk oğlumdan sonra 5 sene spiral ile korundum.İkinci oğlum doğduktan sonra yine spiral taktırdım 4 ay oldu taktıralı korunma yöntemi olarak iyi lakin adetlerim çok uzun sürüyor bu ay 18 gün sürdü resmen düzenli ama lekelenmeler çok oluyor çok yorucu ve sıkıcı