Akşamüstü yürüyüşe çıkmıştık eşimle kızımıda bebek arabasına koyduk ben önden yürürken birden kendini ileri atıp gözünü sivri köşeye çarptı yavrum kanlar içinde kaldı yüzü hemen acile gittik travmaya aldılar göz kapağı açılmıştı üç dikiş atıldı çok korktum hala şoklar içindeyim çok ağladı güzel kızım ilk defa başımıza böyle bişey geldi 1 yaşında bebeğim çok hareketliler aniden herşey yapabiliyolar babası normalde çok dikkatlidir ama yetişememiş ona Allah bütün evlatlarımızı korusun inşallah ya gerçekten çok kötüydü hala bağırıp ağlamak istiyorum 😢😢😫😫