Mygirlmybaby Kızlar çok zor durumdayım. 2 yaşında ki kızım ya benimle uyuyor ya da ayakta sallanıyor. Nasıl kendi kendine uyuyacak. Var mı benim gibi olan
ikiboncukannesi_ Mygirlmybaby benim kızda 2 yaşında yatakta beraber yatıyoruz eşim yanımda olmadığı için sorun etmiyorum kızımla daha rahat uyuyorum 🙂
livanurvealpinannesi61 Mygirlmybaby destekli uyumaya alışmış çünkü. Sallamayı bırakınca düzeliyor. Sallamayı bırakmanız gerek.