Dila97 kötü bir anne degılım diye cümle kurmaya başladım ıcımden çünkü kendımı çok kötü hıssedıyorum sabır taşı sürdüm uzattım uykusunda sımdı ıstemedı ama kaç kere daha uyanacak bılmıyorum tek uyku yapsın dedim 9.30da uyudu bu kaçıncı uyanışı erken uyuttum sanırım ara çok olunca daha çok ıstedı