
İyi geceler kızlar. Geçen günlerde oğlumun belinde bir şey çıktı gece gösterip durdu acile götürdük doktor isilik dedi ama oturduğu yerden bile kalkmadı uzaktan baktı. Sabaha azaldı sonra da bitti. Bu gece yine çıktı. Oğlum kaşımamı ya da ovalamamı istiyor . Sizce isilik olsa kaşıma ovalama ister mi? Geçen gece acile götürdük boş yere uykusundan oldu sabah yine götüreceğim ama ne olabilir bu? El ayak hastalığı gördüm o olabilir mi sizce