Bizimde ilk senemizdi bu yil, tum hastaliklara ailece yakalandik her defasinda 😀 9 ay burnu akti cocugumun 😀 malesef onune geçilmiyor, ben hasta oldugunda gondermiyodum iyilesip gidiyodu hafta ortasinda tekrar basliyodu burnu akmaya oksurmeye acayip bi kısır döngü. Sonrasinda atesi yoksa ishal kusma degilse gonderdim. Yoksa 2 ay anca okula giderdi 🙈 ama takviye olarak kara murver, udi hindi, harnup pekmezi, corek otu yagi, sarimsak bal limon üçlüsü, kozalak şurubu gibi seyler kullandim(hastalik başlarken ve hangisi gerekiyorsa hepsini birden değil) 9 ayda 5 kere antibiyotik kullanmisizdir kesin cunku adini bilmedigimiz hastaliklar da geçirdik, domuz gribi en basinda geliyo ben bile bi hafta yatmistim. Bakalim bu sene nasil olcak :) takviye kullanacaksaniz bile Ağustos ayinda baslayin 1 ayda anca etki eder.