mematiii Soru belli hanımlar galiba doymadım o yüzden soruyorum.Ben diyim başlıyorum.Karnıyarık en sevdiğim yemek ondan sonra et tavuk türü olan herşey.
[silindi] mematiii Dana kavurma Zeytinyagli yaprak sarma Mantı Tavuklu nohutlu pilav Fav yemeklerimdir 🤣
AnnaKurt Kahvaltı dahil her zaman çorba içerim. Çorba kırmızı çizgim. Kyk da bile kahvaltıyı çorbayla yapardım🤣 onun dışında her şeyi yerim 🤣
Deletedmom_108 mematiii Ay o zaman bide patatesli tavuklu karnıyarık dene bayılırsın 😋 Ben patatesli her şeyi severim
3bebeannesi_ @mematiii Biz diyoz kilo verek sen bu saatte yemek soruyon olmaz bacım ya midem guruldadı yorumları okurken 😂
kimbumadam mematiii Ay çok var genel olarak et Bonfile Fajita Tavuk olarak köri kekikli Sebze olarak brokoli lahana sarması bi tencere yerim Acıktım teşekkürler