Kızlar ablam 21 haftalık hamile malesef bebeğin beyni su topluyormuş değer sürekli yükseliyor gün geçtikçe kafası büyüyormuş bebeğin 3 doktor gezdi ablam hepsi aldır aldır dedi şuan aldırmayı düşünüyor doğum şekli sizce nasıl olur sezaryen olabilir mi çok sancı çeker mi çok ağrısı olur mu süreç nasıl ilerliyor acaba bilgisi olan var mı