Mommymom_ 2 aydır (ha açık olmasına rağmen yine uyanıyorda) pışpış açık uyuyoruz kapanınca uykuya döndürebileceksek bile döndüremeyeceğimizi bildiğimiz için siz açık uyutuyor musunuz açıkcası bu benim istemediğim bişeydi zihnin dinlenmesini engelliyor bence
UykuyaHasrett Mommymom_ keşke pışpış olsaydı 4 ay boyunca süpürge sesiyle uyumuştuk bizde psikolojik olarak hemen kalktığını düşündüğümüz için kapatmaya korkuyordum adeta 🤭
Tecrubesizaile0334 Mommymom_ beyaz gürültüyle uyuyoruz bizde malesef onsuz asla yatmıyor açıp iyice dalınca kapatıyoruz uyandığında tekrar açıyoruz
ahsengunesveannesi Mommymom_ şuan bile Süpürge sesi açık olan biz 😁😁 maalesef biz de süpürgeyle uyuyoruz ama çok ses var diye kendi evimizde değiliz,geçince inşallah acmayacagim tabii alıştı artık bakalım göreceğiz olup biteni
UykuyaHasrett Mommymom_ 17 aydır mı pışpışla uyuyor doğru mu anladım ben 🫣 yoksa pışpışla dalıyordu 15 ay son 2 aydır kapatmadan tüm gece mi açık kalıyor
Mommymom_ ahsengunesveannesi alışkanlık çok zor bi ara yiğenlerim yüzünden annemgil o sese bağımlı olup uyuyamamışlardı😊
Bebegim3535 Mommymom_ 6. Aya kadar süpürge sesiyle uyuyordu gece gündüz. Gündüz uyanana kadar açık bırakıyordum. Gece daldığını anlayınca kapatıyordum birdaha açmıyordum. Ama 6. Aydan sonra bıraktık çok şükür
yamaniskom Mommymom_ bu seslerin sürekli açık olması otizm tarzı şeyleri etkiliyomuş o tarz bir şey okumuştum o günden beri çok korkuyorum 🙄 uykuya daldığı an kapatıyorum ama hemen gözünü açıyo alıştırmaya çalışıyorum
yamaniskom Mommymom_ evet yani doğruluk payı nedir bilmiyorum ama bu tür şeyleri tetikliyormuş sürekli açık olması özellikle beyaz gürültü 🥲
momeymen Hiç alıştırmadım. Hatta tv açıkken filan arkada sakınmıyorum alışsın diye. İstanbulda gürültüye engel olamam sonuçta buna alışık uyumalı. Hatta dibimde inşaat var onun sesinde bile uyuyo .
OncedenGurme Mommymom_ ben kızım bebekken pışpışla temizlik yapardım, süpürge sesine bile uyanmazdı. 40’ı çıkmadan rahatsız olmaya başladım. Sesi yavaş yavaş kısarak kapatmaya başladım. Sonrasında hiç açmamaya başladım