Merhaba hanımlar
1 haftadır tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum .gündüzü hallettik gibi .ama gece 3_4 kere kalkıyor .tuvalete gidelim dediğim zaman hemen ağlamaya başlıyor gitmek istemiyor .her kalktığında su istiyor .gece 1_2 su bardağı kadar içiyor .haliyle sabah baya dolu kalkıyor.onerileriniz nelerdir