Kızlar sağdığım sütleri geceleri bebeğim uyurken uykuda ağzını emme hareketleri yaptığı zaman veriyorum gözleri kapalı uyurken hepsini içiyor doyuyor. Uyuduğu yerde yatağından kaldırmıyorum hiç ellemiyorum uykusu bölünmesin diye. Son 1 haftadır böyle yapıyorum. Benim gibi yapanlar var mı? Ne kadar doğru böyle yapmam? Ve sütüm daha çok yarar mı böyle sizce ? Uyurken içiyor ve hareketsiz olduğu için. Deneyimleriniz düşünceleriniz neler?