mrcays benim kızımda 8-9 aylıkken içmiyordu hatta o kader az içiyordu ki değiştirmesem 2 bez anca degısırır. Bezınde pembelıkler olmuştu susuzluktan oluyormuş. Ben gün içinde enjektörün plastık kısmıyla su cekıp ağzına sıkıyordum . 1 ay fılan devam ettık o şekilde bıraz zorla gbi oluyor ama böbreklerin zarar görmesinden ıyıdır