Sekerlilahmacun1 kizimda da once sut ve urunlerine alerjisi var idi.O gecti.Geniz eti ve bademcik 2 yas 4 aylikken geniz etini aldirdik.Surekli hasta oluyordu,antb ler,spreyler,karisimlae vs artik fayda etmedi.Yatakta zipliyordu,atiyordu kendini.Kac dr ameliyat deyince genizeti alindi bademcik de sadece yasu kucuk oldugu icin birazi yakildi.Daha ameliyat oldugu gun rahatladi cocuk.Bademcik de sorun yaratir ama bir sey yapamiyoruz demislerdi.Bu sene krese basladi ve hastaliklar gelneye basladi simdi de bademcige ameluyat diyorlar hormalar vs.Kan testlerine baktirdim alerjisi yukselmis alerji doktoruna gittikten sonra bakacagiz artiik.Ne diyim Rabbim saglik versin,dermansiz dert vermesin.Uzuluyorum bazen ilk zamanlarim aklima geliyor,yoruluyorum ama Rabbim beterinden korusun ve sihhar versin cocuklarimiza bize