alparslan1_ Yelda35 anaokulu öğretmeniyim igor yada cross giyiyor genelde çocuklar. Zaten yazın ve kışın çocuklara göre ayarlanıyor ısı. Hergüne 1 yedek kıyafet olacak şekilde sayıları ayarlayabilirsiniz. Ben günde 1 kere değiştiriyorum üstlerini kirlenmese bile. Bu ögretmenden öğretmene fark eder tabii. Onun dışında çantası suluğu olsun yeter. Başka bisey gerekmiyor pek, listeyi onlar veriyor zaten
Yelda35 alparslan1_ çok teşekkür ederim peki hastalık açısında sizce ne kullanmalıyım bir bilginiz var mı? Yani tabiki hasta olacak ama biraz önüne geçmek istiyorum 🫶🏻 kusura bakmayın sizi yoruyorum
alparslan1_ Yelda35 estağfurullah ne demek. Bana öğretmen olarak bile bazen hastalık geçtiği için çocuklardan, ne ile korunulur bilgim yok. Yoksa yardımcı olmak isterdim :))
Yelda35 cemilolabilirmi çok teşekkür ederim emek verip bana cevap verdiğiniz için İzmir’de yaşıyorum sanırım arkadaşın dediği gibi terlik yani cross koyacağım. Bir de panduf alırım hangisi ile rahat ediyorsa ona göre giyer. Tüm gün değil yarım gün olacak. Ama ilk defa başıma geldiği için sormak istedim geri kalmış hissediyorum eksik kalınca 🥰 tekrar çok teşekkür ederim
cemilolabilirmi Yelda35 rica ederim yine aklınıza takılan olursa elimden geldiğince cevaplarım. Zamanla hepsi yoluna giriyor endişelenmeyin
OptimusPrime Yelda35 İsimli etiket. Şimdiden alabileceğiniz en güzel şey. Tek tek kalemleri bile etiketlenecek. 🥰
Kuzucukhanim1289 Laden canim lavanta yağı kesin çözüm mü aslında bende bizlerden çok korkuyorum 😅bide bu yagi nerde bulaliriz
Laden Kuzucukhanim1289 aktarlarda zibilyon çeşit var. Birer damla yakasına damlatın çok kokuyor zaten. Aramayayım derseniz internetten de alabilirsiniz. Sınıfta en az 10 çocukta çıkmıştı. Çok şükür kızıma bulaşmadı hiç. Her gün kontrol ediyordum bir de ben. Birinci sınıfta bitlenmiştim çok huylanıyorum korkulu rüyam😂
OptimusPrime Yelda35 Malzeme listesi çok oluyor diye düşünüyorum. İşte yapıştırıcı, kuru kalemleri,pastel boyası,suku boyası,oyun hamueu, makası, bilmem nesi karışıp kaybolmasın diye hepsine yapışacak. Ben 180′li aldım. Yetmezse ekleyeceğim. ☺️
Kuzucukhanim1289 Laden hahhaha citen küçükken olmayan yoktur kesin😅 tamam canım inşallah alırım ve kulanacam leke vs kalmaz değil mi. Bide kokusu kötü dedin ya öğretmeni arkadaşi demez mi kötü kokuyorsun fln😅😅
Birbebetoannesi Yelda35 bizden de pek özel bir şey istemediler . 3 takım kıyafet var çantasında. Kreş içinde terlik var cross tarzı. Kışında vicconun ayak numarasını bulabilirsem panduf alıcam o kadar. Vitamin olarak, argivit immün C, balıkyağı ve D vitamini kullanırız kısmetse inşallah 🌸
Yelda35 Birbebetoannesi çok teşekkür ederim not alayım bu vitaminleri bizde ocean multivitaminli balık yağı kullanıyoruz onu da içireceğim birde umca düşünüyorum
Birbebetoannesi Yelda35 rica ederim🌸Evet canım ama yine de dr danış lütfen 🌸 bu yazdıklarım oğlumun dr önerisi ile alıcaklarım. Sadece argivit immün V kullanıyor oğlum şu an