Terlememesine dikkat edin nemli kaldığı için isiliği ilerlemiş olabilir bir de has gül suyuyla silin kızım isilik oldu gül suyu dediler ben faydasını gördüm, yıkadım gül suyuyla sildim ve nemlendirici krem sürdüm aynı yolu izlerseniz belki kaşıntısıda rahatlar