2-3 güne 17. Aya giricez 15 aylıktan beri deliksiz bir gün uyumadı çok yorgunum artık deliksiz uyumuyor kendi beşiğinde yatmak istemiyor daha önce hiç yanımızda yatırmamamıza rağmen bizimle yatmak istiyor bende deli yatıyorum ezerim ederim diye uyuyamıyorum babayı içeri yollasak yatakların kenarları açık düşer diye yine uyuyamam çok deli yatıyor ağlamıyoda hiç bişeyi yok diş patlıyor yine devam ediyor diş diyoruz artık o da değil uyutuyoruz 1-2 saat sonra uyanıyor asla uyumuyo sürekli yanımızda uyumak istiyor 7 aylıktan beri odası ayrı gece beslenmesi yok ama anlamıyorum ne bu ya ayrılık kaygısı mı ne bu ayağıma alıyorum sallıyorum beşiğine koyarken tekrar uyanıyor koyduğumuzu anladığı için beşiğe ağlıyor bu geçecek mi tükendim artık gerçekten çocuğu böyle olup geçen veya bu süreçte ne yapmalıyım derdi ne anlayabilmiş değilim gündüz uykularını kendi uyuyor ve desteksiz uyuyor 2 aydır tek bir gün deliksiz uyumadı yoruluyor geç uyuyor hiç fark etmiyo erkende yatsa geçte yatsa çok yorulsada yorulmasada her gün ama her gün aynı şeyi yaşıyoruz çok sıkıldım