Tatlican Ay ben tek dogumhaneye giremezdim galibba.Oğlumun ilk nst de kalp atisları yüksek çiktı 2 gün de bir gidiyordum.Küçük görümcemle gidiyordum 3. de ayni cikinca 2 gün sonra gel yine ayni cikarsa doğuma alcaz dediler Ben de bu sefer doğum olur diye büyük görümcem ,kaynanamla gittim hahahaha nst normal çıktı 😁😁😁Döndük eve sonra bekledi iste