Ulasece Kızlar merhabalar oğlum 3635 kg doğdu su an 4 ay 1 günlük 7010kg geçen ay 460 gram almış doktorum biraz az istersen mama takviye et dedi sadece anne sütü alıyor mama vermek istemiyorum memeyi bırakır diye sütümü arttırıp daha çok emzirsem yani çok aç olduğunu düşünmüyorum çünkü doymasa ağlar huzursuz olur falan heralde öyle bir bebekte değil
suheyla92 Ulasece nasil ya nasil doktorlar var benim oglum 3850 dogdu su an 4 ay 10 günlük 6300 gr ve doktoru cok iyi olduğunu soyledi. Neden bu kadar abartıyorlar bu kadar kilo takintililar bebegim saglikli cok sukur gorunurde de tontik hatta daha ne olsun ki
aysebb Ulasece 9 aylık kızım 8 kilo benim gayet normal yani doktorumuzda ideal olduğunu söyledi. Zaten 4. aydan sonra kilo alımı ilk aylar gibi çok olmuyor. Aldığı 460 bile iyi yani yarım kilo almış. Kilosu fazlasıyla yerinde. Mamalık bir durum göremedim ben 😊
ASnowflake Ulasece 4. Ayında benim oğlum sadece 100 gram almıştı ona rağmen mama takviyesi demedi bence hemen mamaya başlamayın bebekler etrafı keşfetmeye başladıkları için daha az emiyor bir süre sonra düzelecektir
Ulasece suheyla92 bende iyi diye düşünüyorum ama doktor öyle deyince bı kafama takıldı aylık 800 Gr 1kilo alsa iyi olur dedi yani öyle şey mi olur çocuk her nasıl 1 kilo alsin
Ulasece suheyla92 bir de oğlum bazen 4-5 günde bir kaka yapıyor doktor düzenli beslenemediğin için dedi yani aylık 800-900 gram alsa her gün kaka yapar dedi çok da mantıklı gelmedi bana
suheyla92 Ulasece ay hayir doktorunuzu degistirin ayda 1 kilo cok fazla ORTALAMA 500 gr almasi beklenir bu aylarda. Bakin ortalama diyorum 400 olur 600 olur bunlar da kabul.
Ulasece suheyla92 doğru söylüyorsunuz Bursa’da yaşıyorum hemen doktor araştırması yapacağım teşekkür ederim
afrailay Benim kızım 38+4 de doğdu 3150 doğum kilosu şuan 4 ay 10 günlük 7 kilo son ay 350 gram aldı sınırda az aldı yani ama süt protein alerjisi çıktı diyet yapıyorum o yüzden az aldı ama doktor mama şart değil diğer ay bakalım tekrar kilosu iyi dedi ay olarak az aldı ama genel olarak kilosu iyi olduğu için çokta ısrar etmedi mama diye bende Bursa’da yaşıyorum Levent usluya gidiyorum çok memnunuz
suheyla92 Ulasece hayir aksine anne sutu alan bebeklerde 10 güne kadar normal kabul ediliyor hele de sicaklarda bi kisim terle kalan da neredeyse tamamen vucut tarafindan alinmis olabiliyormus. Yani isterseniz google dan da bakin bu bu sekilde
bernaat Benim bebeğim de son ay hiç kilo almamış, kabızlık sorunu da başladı bizde. Gaz çıkışı oluyo ama kaka yok yani, doktor bana da mama ver dedi kabızlık için de şurup önerdi. Bilmiyorum açıkçası sadece anne sütü yeter diyorum ama kararsız da kaldım