CanArelim Ceylanceylan bizde 26 Ağustos doğumluyuz 🙋🏻♀️ Ben başladım ufak ufak tadımlara.Şimdiye kadar elma suyu havuç suyu armut suyu verdim.Muz ezip verdim çok çok az ve bugün de yoğurt verdim.Her gün biraz su da veriyorum bu arada 🤗 nacizane fikrim portakal mandalina gibi meyveler bu zamanlarda önerilmiyor asidik meyveler olduğu için bilginize
Almilabebek_1408 esila_araass 14 agustos dogumluyuz bizde yogurt yedik tadimlardayiz simdide havuc deniyoruz
Kvsr07 Mom9 Ne zaman doğması gerekiyordu benim kızım da prematüre ve bizde süt ve yumurta alerjisi var. Elim kolum bağlanıyor resmen. kış olunca meyveler asitli veremiyoruz. Elma sadece oda bi kaç kere tattirdim o kadar daha beklememiz gerekiyor malesef...
Mom9 Kvsr07 34+5te doğdu. Alerjinin erken doğumla ilgisi olacağını sanmıyorum ama genelde genetik faktörlerden. Anne sütü alırken mi çıktı yoksa ek gıdada mı?
eomru esila_araass Ben hiç bir şey vermedim canım 15 Ağustos’ta doğdu kızım. O yüzden daha erken diye düşünüyorum. Doktorumuz da 6. ayda başlayacağız dediği için şubatı bekliyoruz bakalım 🤔 Doktorumuz nasıl başlayacağımızı söyleyecektir ama benim aklımda şimdilik yoğurt var o yüzden yoğurt mayalamayı öğreniyorum şu an 😂
Elabaysan_35 8 ağustos doğumlu bebeğim. Bizde takımlara başladık elma, havuç, armut suyu içiyor ve yoğurtta çok seviyor bide patates v havuç püreside veriyorum hepsini severek yiyor çok şükür.
Deletedmom388 esila_araass 27Ağustos doğumlu kızım.Biz de başlamadık daha zamanı gelince inşallah..6.ayda aşımız var o zaman konuşacağız nasıl bir yol izleyeceğimizi.Acele etmiyoruz☺️☺️
ZehrAsk Deletedmom388 benim kızım da 27 ağustosta doğdu 😊 bizde başlamadık 6. Ayı bekliyorum bende. Siz neler yapıyorsunuz nasıl nasıl geçiyor gününüz...
Momsnisan Sevgizeyneb her bebek farklı oluyor biliyorum ama bazen görüyorum duyuyorum daha küçükler yada aynı olanşar 2 2 kere dönüyorlar acaba bizde mi bi sıkıntı var demeden edemiyorum bizimki biraz tombul ona yoruyorum valla tadımlara başladınız mı
esila_araass Momsnisan yok ya her bebek farkli.. kiloya baglamamak lazim mesela bnm oglum yatirioyorum kalkmaya calisiiyor ama dönmüyor tam yani kaya kaya dönüyor ama direk dönme yok hala hic takilmayin ve bu postdaki bebeklerle kiyaslama yapmayin 😊
Ygtek Momsnisan 4. Ayından beri dönüyor bir kere sırt üstünden yüz üstüne döndü ama her bebek farklı tabi bizimki mesela daha kafasını cok tutamıyor yüz üstü durmayı hiç sevmiyor ona bağlıyorum
Kvsr07 Mom9 dr bana söylediği erken doğan bebeklerin %80 inde görülür. Ama şöyle bişey de var anne sütü çok az aldı benim kızım. Ben açıkçası ona bagliyorum.. Anne sutu alsaydi belki olmazdi. Ama şu da var burada biçok emziren annenin bebeği alerjik. Ne bende nede babasında alerjik bişey yok.
Alara_5 Oz-lemm bu kdr yorumdan Bi tek benmkinemi takıldınız 😃 6 Ay oldu nesi küçük döneminde veriyorum siz kaç aylıkken verdiniz 8 falan mı yada o ayda vermeyimi düşünüyosunz??
Bsrylmz esila_araass bizim doktorumuz 6 aydan önce ek gıda ya oturtmaya karşı diyorum kızımın hazır gibi kendini kaldırıyor oturmak istiyor yemek yerken ağzını şap şap yapıyor elimize bakıyor kucağımdaysa ağzını açıyor kıyamıyorum ama doktoruma da çok güveniyorum direniyorum başlamamak için😅 ben de günlerinizi nasıl geçiriyorsunuz nasıl etkinlik yapıyorsunuz onu merak ediyorum
esila_araass Bsrylmz valllah bizdede ayni oturtmayi ben hafifden yaptiriyorum ama ek gidaya 6 ayini bekliyorum dedigim gibi.. strese gerek yok bence.. valllah pek sevmiyor benimki salincagi var onda max 10 dk durur hemen sikiliyor oyun halisini seviyor biraz onla oyalaniyor.. disarda gezmeyi cok seviyor benim gibi 😂 24 saat kucakda dursa sürekli onunla konuscam agzi acik güler 😂😂😂
Esi-Arya esila_araass Biz 2 Ağustos doğumluyuz. Doktorumuz 15 gün sonra başlayın dedi. Ama anlık dayanamadım mercimek büyüklüğünde ev yoğurdu tattırdım.( surat ifadesini görmeniz lazım 😂) Sonra da vermiyorum diye ağladı. Şubata kadar dayanacağız artık, bu kadar bekledim bir 15 gün daha bekleyeyim diyorum☺️
esila_araass Esi-Arya bende zor duruyorum vermemek icin iste cünkü istiyor yani cok belli bsy yerken agzima bakip agzini sapirdatiyor kendimi cok kötü hissediyorum ama yapcak bsy yok 😂
Mom9 Kvsr07 yani alerjisi olsa mesela anne sütü alsa bu sefer annede diyet yapmalı. Öyle çok kişi var. Yediğimiz içtiğimiz şeyler maalesef doğal olmadığı için çok var alerjik bebek ama 2yaşına doğru geçiyor diye biliyorum
Yusufcuk01 esila_araass benim kızım bugün ilk defa döndü😂😂 babaannesi sağolsun tecrübesini konuşturdu . Çok mutlu oldum. Darısı sizin kuzunuza.
esila_araass Kis123 bende 6 ayi beklicem ondan simdiden soruyorum ney nasil yapsam diye :) kusma pek olmadi bizde yani hatta hic diyebilirim ama bitmeyen gaz 🤯
Kis123 esila_araass ne güzel maşallah biz kusmadan çok çektik ya reflü var 🙄 hala da devam 😞 gaz sorunumuz pek yok artık