M_M [silindi] kabizlik sorununu zor atlattik. Aman diyim) baska ne vere bilirim ? Çorba icin erkenmi?
M_M Ceylanceylan 🤣🤣🤣 bizimkide agzimizin icine bakiyor resmen. Yaninda cay bile icemiyorum. Merakindan mi bakiyor yoksa canimi cekiyor anlamis degilim🤷♀️
Bahar35 [silindi] tarhanayi evde yapilanlardanmi veriosunuz acaba yoksa bebeklere ozel olandanmi bende ileride denemeyi dusunuyorum
Bahar35 esila_araass bizde 9 agustos dogumluyuz basladik yavastan tadimliklara ilk olarak sebze ile baslamami soyledi 3 gun kurali ile ilk olarak havuc denedim sonra patates kabak balkabagi pirasa yogurt icin 1 ay daha beklememi soyledi simdilik sebzelerle devam edioruz😀
esila_araass Bahar35 aaa bizde 9 agustos dogumluyuz ne güzel 😍kiz mi erkek mi sizin bebeginiz? Bende öyle düsündm doktorda öyle önerdi ama bazilari pirincli muhallebi falan veriyor bende onda böyle bi post actim belki daha fikir verenler olur 🥰
Bahar35 esila_araass kiz benim sizin😂hipp 4.aydan itibaren olan var onu bende kullanmaya basladim aksam yatarken daha tok tutuo die cidden oyleymis
esila_araass Yusufcuk01 bizde hala dönmüyoruz.. bi ay öncesi oyun halisinda bi kac kez döndü bidaha tik yok 😂 göbekde dönemiyor heralde benimki hahah
[silindi] esila_araass bizde yavas yavas gectik canım doktorumuz ilk tadımı elmadan baslattı sonra havuc sonra yogurt 🤗 5 ay 4 gunluk ek gıda isi eglenceli fakat suan zor bi hayli
esila_araass [silindi] banada doktorum önce sebze önerdi habuc patates sonra diger sebzeler diye.. yogurudu 8 ay önceden önermedi meyvede sonra ver dedi o tatli oldgu icin her türlü yer diye
esila_araass M_M benimki 5ay 7 günlük ama daha hic bisey vermedim acikcasi 6 aylik olana kadar sade anne sütü alsin istiyorum ama biz yerken cok garip bakiyor agzini aciyor falan bilmiyorum ozamana kadar beklermiyim ..
M_M esila_araass aslinda reflulu ve her an kabiz ola bilecek bir bebek icin bende erken oldugunu dusunuyorum. Ama gecen aydan buyana kilo almadi. Aldiysa da cok az. Ben fark edemiyorum onun icin baslamak istiyorum acikcasi.ama dedigim gibi verebileceklerim konusunda pek bir fikrim yok malesef.
Ncc esila_araass benim oğlum da 9 ağustos doğumlu.😍 Gün sayıyorum ek gıdaya başlamak için, çünkü artık onun yanınd yemek yiyemez olduk, öyle bir bakıyor ki 🙈
M_M Ndderdem kontrole goturduyumde 4 aydan itibaten kasik mamaya baslayabilirsin dediler. 4 + cocuklar icin olanindan. Bende basladim. Ama sadece 1 paketi bile bitiremedi. Yaramadi. Yogurduda sevmedi zaten.
esila_araass Masall_dyg bende aynen 9.8 dogumluyuz bende anne sütü ile besliorum sadece agirdan aliyorum.. mama versem bende erken baslardim yani
Masall_dyg esila_araass bence daha erken yaa. Dediginiz gibi mama veriyor olsak dorduncu aydan baslatiyor doktorlar zaten ama anne sutu yetiyor cok sukur 🤲🏻🧿
esila_araass Ertugrul123 kizimda bende mama veriodum bende erken 4 aylik basla demisti doktorumuz . Ama bu sefer sade emziriyorum ondan acele etmiyorum acikcasi bende
Ndderdem esila_araass ben gecemedım doktorumuz 6. Aydan once ye ızın vermıyor buyuk ıhtımal zorlanıcam ek gıdada. Sadece anne sütü verıyorım
esila_araass Ndderdem ya onun bence ay ile alakasi yok bebege bagli birazda.. bazi bebek istahli yior bazisi öyle olmuyor malesef.. en sagliklisi anne sütü takmayin yemegi ztn hep yicekler 🙃
esila_araass M_M reflulu olmadi hic bir cocugum ama ek gidada yeterince su icmesi lazim, muz kabiz yapar baskada bilgim yok acikcasi .. mama mi iciyor bebginiz
Mom9 25 ağustos doğumluyuz 4ay 22 günlük ama kronolojik olarak daha 3ay 10günlük o yüzden anne sütüne devam 😊