tamamm 21 aylık, üç günlükten beti tekiz, yoğun bakım hastalıklar deprem ev taşıma herşeyde tektik.. neler atlattık diyorum şöyle bi dönüp o zamanlar hiç geçmeyecek gibiydi hele yoğunbakımda yatarken başka şeyler de yaşadım ve güçlüyüm evet çok ağladım yorgunluktan uykusuzluktan huysuzluktan.. halen uykusuz desem yeridir geceleri kaç günlerdir günde 4 saatlik uyku ile direndiğim oldu.. ama tüm bunlara rağmen iyi ki tek bakıyorum diyorum evet zor hele bu zamanda daha da zor bence çocuk bakmak dışarı bile rahatça çıkartamıyoruz apartmanda 4 duvar da büyüyor çocuklar.. ama büyüdükçe oyunlar da aktif oldukça bence daha eğlenceli oluyor herşey ☺️