tamamm psikolojik olarak çok yorukdum ben de o yüzden kayyınvalidmee gideceğim belki iyi felir annem annelik yapmıyor kafasına göre takılıyor psikolojim iyice bozuluyor elbet kimseye güvenmedik bebeğimize sahip olurken lakin insan nefes alacak komşu, arkadaş, aile arıyor Allah bize güç kuvvet dayanma gücü ve ilerde ne güçlüymüşüm çok şükür demeyi nasip etsin gücümüze güç katsın inşallah 🙏🏼