Kızlar merhaba doğum yapalı 2.5 ay oldu daha 40 ım çıkmamışken büyük oğlum 2.5 yaşında bademcik geniz eti ameliyatı oldu ve kulaklarına tüp takıldı bu süreçte çok ciddi ekrana düştü gözünü açar açmaz tablet telefon için ağlıyor süre veriyorum mesela 2 kısa çizgi film izleme gibi kısıtlamalı ilerlemek istiyorum ama feryat figan ağlıyor oysa ki farklı etkinlikler oyuncaklar sunuyorum ama yok illa izlenecek nasıl bir yol izlemeliyim küçük bebişle ilgilenmez oldum resmen sizler ekran ile ilgili nasıl tedbirler aldınız herşeyi ortadan bir anda kaldırmalımıyım bilmiyorum yaşadığımız yerde kimsemiz yok evin içinde bir tek benimle akşama kadar babası gelince ancak bir saat felan zaman geçiriyorlar eşim de alıyor çocuğu ya tv karşısı ya da gel sana telefon verecem diyor çocuğun nazına gitmemek için 😒