Themotherrr merhaba bebeğiniz düzeldi mi ? şimdi gördüm yazdığınızı, bizim çok şükür düzeldi hastalık dönemiydi sanırım ağzı yaraydı çok ısrarcı olup iyice soğutmadım sıkmadım ama pes de etmedim, emzirme danışmanına da gittim tekrar nasip oldu emzirmek, ben bu süreçte 2 saatte bir mutlaka sağım yaptım sütüm azdı ama pes etmedim