Ayselisali Kızlar sizler hangı biberondan memnunsunuz bızım ki sürekli su damlatıyor her taraf su oluyor varmı memnun kaldığınız damlatmayan varmı
Miracinannesi_ Ayselisali philips avent kullandım aşırı gaz yapiyordu. Sonra kuzenimin oneriyle Dr browns aldım içinde gaz önleyici aparti da var bayıldım resmen aylarca bebeğime aventle işkence etmişim
bakkalemzigi Ayselisali acente kullanıyordum bir süre sonra damlattı şimdi pipetli suluda geçtik hiç akıtma yok daha rahat
kasimonbes Ayselisali mamayı bıraktık 16.ayda tamamen biz ne yersek yiyor. Ekstra tabi ben ona krakerler bisküviler alıyorum
miraymom2 Ayselisali kızıma sadece su içirirken kullanıyorum saawa baby marka hiç bir şekilde damlatmiyor ve ucu yumuşacık anne göğüsu gibi
asellinaninannesiii Ayselisali Philips Avent aldım fakat bebegim istemedi hiç güzel değildi ben beğenmedim . Dr. Brown’s aldım aşırı memnunum gaz da yapmıyor 🌸🍒