Astronot hiç kullanışlı değil. Bana herkes boşuna alma dedi ben yine de alayım dedim ve aldım yalnızca bir kez giydirdim çok çocuk rahat edemedi. Tulumlar da bence e bebek hello baby fiyat performans. Benim oğlum biraz tombik o yüzden bir beden büyük ilerliyoruz. İlk aylar patikli olaları almak çok mantıklı sonrası için patiksiz tercih edebilirsiniz. Hm de güzel bence bedenleri de çoğunlukla tam. Lcw kışlık hiç almadım ama yazlıkları oldukça güzeldi