Cipsdelisianne Anlıkkk bebişlerimizin odasııı birbirimize de fikir olsun bi kac eksiğimiz var odamızda bizim cook zor yaptım şuan tek eksiğimiz yatağımız yatak olmadıgı için uyuyamıyor odasında bebişim :( sizin odalar ne alemde
Asyaveannesi04 Cipsdelisianne geçen sene aldım odayı valla oda deyip geçmemek lazımmış hiç eksiği bitmedi😅 ama çok şükür hepsini aldık, duvar kağıdı, gece lambası, halısı, perdesi,
suheyla92 Cipsdelisianne ben full oda yapmadim dolap sifonyer avize gece lambasi ve bikac gerekli parca daha aldim kitaplik zaten vardi kaldirmadim baska koyacak yerim yok ortak kullaniriz. Odasinda yatmaya baslayacagi zaman yatak hali perde alicam su an normalde kullandiklarim var. Bizim odamizda park yatakta yatacak uzun bir sure nasil olsa acele etmek istemedim.
AnnaKurt Bu ilk hali. Bu fotoğrafın üstüne elli tane şey değişti. Masayı sandalyesini boyadım duvar kağıtları vs. aldım. Ama evde olmadığım için elimde olan fotoları bu.
Cipsdelisianne AnnaKurt maşallah cok güzel olmus sizin fotolara bakınca bizim de halımız yatağımız eksik daha aklıma gelmeyen de vardır kesin