aslk05 ama gerçi benımkı hep kahız olmuyordu sızın süreklimiş manayı deneye deneye bulcaksunız bende ilk sma opt kullandım çorba gibi yapıyodu yediği gbi 400 gr almıştı o ay mamayı değiştirdim aptamile gectım 1 ayda 1,5 kg aldı hipp aldım sevmedı 3,5 aylık şuan ;)