Ya kızlar normalde bebeğimi beşiğine koyardım biraz sallardim hemen uyurdu son zamanlarda memeye düşkünlük başladı sürekli memede durmak istiyo sallasam kıyamet kopariyo uyumamak için neden böyle oluyo nerde yanlis yapıyorum ben acaba yada diş yüzünden filan olabilir mi? 7.30 8 de uyurdu artık 10 11 oluyor uyuması. Dışarda bebek arabasında uyurdu mesela artık uyumaz oldu valla bilmiyorum. Ben düzende mi bı hata yapıyorum sizinkiler de böyle mi? Bide sallayacagimi uyutacagimi anladığı zaman direk ağlamaya başlıyor her uykuya geçiş bir ağlama kriziyle başlıyor