Merhaba arkadaşlar size danışmak istediğim bir konu var.
5 yıldır tam tamına özel sektörde beyaz yaka olarak maliye ve finans kısmında çalışıyorum fakat Ocak ayında doğum yaparak izine ayrıldım ve şuanda ücretsiz izindeyim. İzin bittiğinde işe geri dönmeyeceğim çocuğuma bakacak kimsem yok bir bakıcı tutsam maliyetleri çok çok yüksek maaşı direk oraya vermem gerek. İşten ayrılacağımı başından beri söylüyorum fakat kıdem tazminatım yaklaşık 200 bin liram içeride vermiyorlar . İstifanı eder gidersin diyorlar. SGK ya işkura her yere gittim kesinlikle bir yanıt vermiyorlar işveren inisiyatif kullanırsa alırsın diyorlar . Bir yolu var mıdır bilgisi olan cevap verebilir mi çok sevinirim