Oğlumun dün ateşi çıktı ve düşünemedim bugün doktora götürdüm. Tahlil yapıldı, teşhis domuz gribi. Bir şurup verdi ve eve geldik hale ateşi 38 lerde 2 günde bu şurupla atlatacak dedi. Bir anne olarak ilk duyduğumda yıkıldım. Lütfen dualarınız esirgemeyin. Benim gibi atlatan var mı ?