Yavrusuu Kızlar namaza her başladığımda evde yalnız olunca özellikle akşamları kilamiyorum korkuyorum sanki kılarken arkamdan biri gelecekmis gibi oluyorum şimdi akşam namazını kılacaktım korkuyorum neden böyle oluyor yaşayan var mı bu hisleri
aannnnee Yavrusuu aynı şeyi bende yaşıyorum evde yalnızken kılamıyorum kılsamda zar zor korka korka. Vesvese olduğunu biliyorum ama Aşamadım.
iki_prens_annesi_ Yavrusuu şeytan vesvese veriyor euzu besmele çekip başlayın Allah’ın huzurunda evinizde size kim ne yapabilir
AnnaKurt Ağır yemekten sonra kılmak zor geliyor kendimi toplayıp ; Baaak göör iblis nasıl kılıyorum ahhahaha diyorum ben bazen (ciddiyim) 🤣🤣🤣
gunes88 seytanin oyunundan baska bisey degil arkadaslar besmele cekip baslayin zamanla yok olacaktir Allahin izniyle asil kilmazsak korkalim bence 🥰
Lolik AnnaKurt Allah kabul etsin bacımmm Bu ara oğlum ağlıyor namaz kılcağımı anlayınca diyorum kesin şeytan dürtüyor git ağla anana kıldırma diye dıdjjdjdjd
LadyGaddar Yavrusuu Arkana dönemeyecegini biliyorsun ya ondandır 😂😂 bence çoğu kişi de oluyor çok düşünme namaza odaklan Bi müddet sonra artık olmaz ,Allah kabul etsin
Esinzhl Yavrusuu ben de aynıyım ya akşamları yalnız olduğumda namaz kılarken kuran okurken hatta ayetel kürsi okurken bile çekiniyorum öyle bir his geliyor ama vesvese olduğunu düşünerek devam ediyorum aşırı rahatsız edici bir durum. Çözüm bulamadım tedirgin olarak da olsa başlayıp bitiriyorum
kartnsii Yavrusuu evet vesvese ve namazda size kimse zarar vermez ben öyle düşünüyorum geçiyor çünkü sen Allah’ın huzurunda sin ve abdestlisin hiç bir şeytani varlık yaklaşmaz sana
Aintyourmama Yavrusuu seytan namaz kılma diye vesvese veriyor sana. Dinleme namaza dur geçer namaz da hiç olmadığın kadar guvendesşn rabbinin huzurundasın hiç birsey sana hiç birsey yapamaz