Kızım 1 yaşına yeni girdi ve 1 haftadır ağzına kaşık sürmüyor yaklaştırmıyor, elleriyle alıp kendi yemek istiyor ama bunu da tam olarak yapmıyor kafası çok karışık ve 1 yaşa girdiğinden beri çok sinirli çok hareketli hepsi bir büyüme atağı diye yorumluyorum benzer durum yaşayan var mı?