Kızlar ya benim bebim ne bebek arabasında duruyo uyuyo ne otomobilde duruyo uyuyuyo normal bebeklerin yaptığı hiç bişey benimkinde yokmuş gibi geliyo şaka gibi markete falan yalnız gidemez oldum hep kucakta olmak istiyo 😟 kucağa alışmış diyenler demesin lütfen çünkü konu o değil kucağa alışan bebek bu dediklerimi yapar insanlar mahsus uyusun diye bebelerini arabada gezdirir benimki ayrı bi evre yalnızmıyım?🤔