kafamdakifazlalik Uykusu sürekli bölünüyor ağlayıp duruyor salyası 3aylıktan beri var 4.aydan beride eli hep ağzında hepte yumru şeklinde bu aralar uykumuz da bölünmeye başladı sizce diş sancısı mı bu
LezizeNine kafamdakifazlalik canım geçen bi doktordan dinledim siz diyor bebeğin asıl dişini görene kadar çocuk 7-8 aylık oluyor ama o dişin gelişimi 3-4.aydan başlıyormuş çünkü yeni doğan bebekte diş kökü yokmuş ve diş kökü 3-4.ayda çıkmaya başlıyormuş salya ve eli ağza erken vakitte götürmesi huysuzluğu ben bundanmış
Mnktrtaaa kafamdakifazlalik benimkide aynı öyle 5ay 5 günlük uykular bozuldu sürekli eli ağzında bazen uykusunda bile
mooomm01 kafamdakifazlalik ah evet çiçeğim bende anlamadım beden diye doktora götürdüm benim çocuum gitti başkası geldi resmen doktorda diş dedi 2 tane patlattı bakalım tetagil öneririm sana ben huzursuz olunca ver rahatlatıyor birde doktorumuz bize çok sıkıntısı olursa calpol verebilirsin demişti bize
gseraptemel kafamdakifazlalik benim kızım da 5 ay 9 günlük oldu, aynı durumlar bizde de mevcut. Elleri hep ağzında. Ya da eline aldığı herşeyi ağzına götürüp diş etleriyle bastırıyor falan. Çok huysuz şu sıralar bir de
kafamdakifazlalik LezizeNine bende baştan beri şüpheleniyordum ama işte ilk bebek olunca emin olamıyor insan
LezizeNine kafamdakifazlalik benim bebeğim 3,5 aylık bu 2.çocuğum bunu ben bile yeni öğreniyorum o köklerin hep olduğunu sanıyordum meğerse sonradan gelişen bişeymiş canım bu yüzdenmiş elini emmesi huysuzluğu salyası falan umarım en az ağrıyla atlatır yavrularımız ♥️
kafamdakifazlalik LezizeNine amin 🥹 böyle olunca da üzülüyorum hem acı çekiyor hem düzeni bozuluyor 🥹
kafamdakifazlalik mooomm01 bende 5aylık kontrole gidemedim gidemeyince de soramadım doktora meğerse sizlerin dediği gibi dişmiş
LezizeNine kafamdakifazlalik atlatıcak annesi Allahtan geçici bi durum Rabbim yardımcınız olsun inşallah hemen ağrıları diner kuzucuğun 🥰🌸
mooomm01 kafamdakifazlalik Allah sabrımızı versin kuzum diş çok zor biz kolik dönemi de yaşadık ama diş kadar zor değildi yaa